måndag 8 december 2008

Kritik!


Jaha, då har man fått kritik....Av de få stackars personer som jag tvingat läsa min blogg, har jag fått kritik. Man tycker att recepten är alldeles för maniana, laid back, easygoing. Helt enkelt otydliga för en amatörkock. Självklart skall jag bättra mig och bli mer tydlig i mina recept, men samtidigt vill jag att ni som eventuellt skulle få för sig att prova på något av mina recept, låta inspirationen flöda och ha självförtroendet på topp. Det är trots allt er egen smak ni ska lita på, våga ta ut svängarna!

Å en sak till, hur kul tror ni det är att ha en blogg där ingen lämnar någon kommentar, kom igen kommentera ;-)

Skall ut med vår fina hund Nogger, återkommer under kvällen med ett "iniminstadetalj" skrivet recept, blir något med överbliven kyckling, kanske ett thairecept.....

Inga kommentarer: